Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
Virtuālā rallija līga Latvijā
  • Sākums
  • Minirallijs
  • Kā piedalīties?
  • Sezona
    • Sezona 2025
      • Rallijs Alūksne
      • Rallijs Sarma
    • Sezona 2024
      • Rallijs Alūksne
      • Rallijs Sarma
      • Delfi Rally Estonia
      • Rallijs Cēsis
      • Rallijs Paide
      • Rallijs Samsonas Rally Utena
    • Sezona 2023
      • Rallijs Sarma
      • Rallijs Alūksne
      • Rallijs Vecpils
      • Rallijs Liepāja 1
      • Rallijs Liepāja 2
      • Rallijs Cēsis
      • Rallijs Paide Ralli
      • Rallijs Utena
    • Challenge CUP
  • Faili
  • Komandas
  • Stenogrammas
  • Biķernieki

6. februāris, 2024 pl. 21:35

Jauno sezonu atklāja rallija posms "Rally Alūksne 2024"!
Pirmajā posmā uz startēja 120 dalībnieki. Rallijs bija notikumiem bagāts, vieniem šis bija veiksmīgs posms, citi cīnījās ar sevi un tehniku, taču kopumā, visi bija priecīgi par jaunās sezonas sākšanos.
Viltīgos laikapstākļos tika aizvadīti 10 ātrumposmi.
Šie ātrumposmi dalībniekiem lika rādīt augstu koncentrēšanās spēju un meistarību, jo braukšana notika gan tumsā, gan krītot sniegam, un reizēm kupenas un trase bija viens vesels, taču dalībnieki bija īsti gladiatori, rādot augstvērtīgu sniegumu trasē.


Jau pirmais sezonas posms parādīja, ka šosezon cīņa visās klasēs būs sīva un aizraujoša. Šoreiz viennozīmīgi nepārspējams kopvērtējumā bija viesis no Igaunijas Gevin Peet, kurš startēja ar Mitsubishi Lancer Evo 9 R4 automašīnu.
Dalībnieki šosezon startē 4 dažādās klasēs.
Pirmajā dienā sīvā cīņā ātrākie bija Ralfs Igaveņš un, pēc paša vārdiem, “ierūsējušais” (😀) Rihards Maspāns. Tāpat, līderos bija Gatis Gross un Kristaps Ušvils, kuri savā starpā centās noskaidrot, kuram garāks “robs”.
Otrajā dienā galvenā cīņa izvērtās starp R. Igaveņu un R. Maspānu. Savukārt, G. Grosa automašīna apgāzās uz jumta, vēlāk arī avarēja un rezultātā – izstājās. K. Ušvils ar lietuvieti Gricius Vytautas SS9 sīvi cīnījās par trešo vietu, taču piedzīvoja avāriju un izstājās, īsi atvadoties ar vārdiem – “jejbogu” (tulk. “akdievs”).
Braucēji nodrošināja skatītājiem lielisku šovu, un līdz pat pēdējam ātrumposmam faniem neļāva atslābināties, jo katra kļūda varēja maksāt uzvaru.
Rezultātā rallija finišā TOP3 savā klasē:

🥇Ralfs Igavens (VW POLO GTI R5);
🥈Rihards Maspans (VW POLO GTI R5) + 9.3 sec.;
🥉Gricius Vytautas (Škoda Fabia R5 Evo) + 37.1 sec.
LRČ2 klasē jau no pirmās dienas viesis no Igaunijas Gevin Peet ar Mitsubishi Lancer Evo 9 R4, bija pārliecinošs līderis, abās dienās nobraucot visātrāk un uzvarot savā klasē. Par atlikušo pjedestālu sīvi cīnījās kvartets - Elmārs Tikums (līdz uzlika uz jumta), Gevin Milpak (līdz notaranēja fotogrāfu), Oskars Bergmanis un Edmunds Grostiņš. Pirmajiem diviem pašiem par nelaimi, citiem par laimi zaudējot laiku starpgadījumos, galvenā cīņa turpināja norisināties starp E. Grostiņu un O. Bergmani, E. Grostiņam iegūstot otro vietu.
Rezultātā rallija finišā TOP3 savā klasē:
🥇Gevin Peet (Mitsubishi Lancer Evo 9 R4);
🥈Edmunds Grostiņš (Mitsubishi Lancer Evo X R4) + 2:03.3;
🥉Oskars Bergmanis (Mitsubishi Lancer Evo X R4) + 2:19.1.

LRČ3 priekšpiedziņas klasē pirmajā dienā priekšā izvirzījās – Toms Roberts, Ģirts Valdmanis, Kristaps Ābele, viņiem sekoja Kristians Jakovlevs un Toms Ķinēns. Lai arī cik veiksmīgs nebija sākums, T. Robertam neizdevās noturēt tempu, kamēr K. Ābele SS9 pieļāva izšķirošo kļūdu – koks, dūmi, beigta balle. Vīru pieļautās kļūdas lieliski izmantoja T. Ķinēns, parādot stabilu ātrumu un iegūstot godpilno otro vietu un K. Jakovlevs, paliekot trešajam.
Rezultātā rallija finišā TOP3 savā klasē:
🥇Ģirts Valdmanis (Peugeot 208 Rally4);
🥈Toms Ķinēns (Renault Clio III R3) + 34.5 sec.;
🥉Kristians Jakovlevs (Peugeot 208 Rally4) + 53.8 sec.

LRČ4, viena no skatītāju mīļākajām klasēm, kur piloti lido kā betmeni ar saviem aizmugures piedziņas auto. Katru šo sānslīdē slīdošo monstru pavadīja ovācijas, aplausi, šie vīri tiešām ir bezbailīgi! Visvairāk pamanāmie, protams, BMW M3 E36 GrpA trijotne - Atis Gromovs, Reinis Vilkaitis un Lauris Ermansons. Līderi bija apņēmušies noskaidrot, kurš no trim BMW ir labākais. Vienlaikus, īsts “ģimenes sedans”, sekojot BMW trijotnei, neatstāja vienaldzīgos, Kristaps Pucens VOLVO 240 Turbo GrpA. Šie četri kopā (ne gluži rociņās) sasniedza finišu, kopumā esot gandarīti par padarīto darbu. Diemžēl top trīs ir tikai trīs vietas.
Rezultātā rallija finišā TOP3 savā klasē:
🥇Atis Gromovs (BMW M3 E36 GrpA);
🥈Reinis Vilkaitis (BMW M3 E36 GrpA) + 31.4 sec.;
🥉Lauris Ermansons (BMW M3 E36 GrpA) + 2:11.6.

RBR.LV un “Rally Aluksne 2024” rallija organizatori saka paldies visiem dalībniekiem par interesanto un aizraujošo rallija posmu! Novēlām lielisku sezonas turpinājumu – lai brauc braucamie, lai saspringti un neprognozējami notikumi aizrauj elpu ikvienam fanam! Tiksimies jau 15.02. – 20.02.2024. - rallijā “Sarma 2024”.

 LRČ1 klasē viena no potenciālajiem līderiem - Raivo Dabiņa automašīnas Škoda Fabia R5EVO elektronika atteica darboties jau pirmajā dienā, kas attiecīgi liedza R. Dabiņam iespēju cīnīties par uzvaru kopvērtējumā. Pēc servisparka apmeklējuma, R. Dabiņš parādīja augstāko meistarklasi, kļūstot par viennozīmīgi ātrāko pilotu otrajā dienā, iegūstot 5 pts. Powerstage ātrumposmā.


DOKUMENTI


Posma Textures

Shakedown 

Maršruta karte

Links uz Posmu 

Posma oficiālie rezultāti

ORGANIZĒ

ATBALSTĪTĀJI


Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

© Copyright 2022-2025 RBR.LV. All rights reserved.